Från förra sajten…

140114 – Jahapp! Detta äventyret var alltså över innan det ens hann börja. För dig som halkat hit så har jag redan bytt adress. Hädanefter hittar du mig på arubabosse.wordpress.com och på res-till.nu där jag också kommer skriva av mig en hel del!

140114 – Ser nu att ”gratis hemsida” på N.nu minsann inte alls det var gratis utan börjar kosta pengar efter 30 dagar för att den ska finnas kvar och inte bli raderad. Det var ju surt. Betyder att jag lagt ner gårkvällen och natten hittills helt i onödan. Jag får se mig om efter andra ställen, med andra ord. TRIST!

140118 – Sitter långt in på natten, haha. det finsn inte en chans att jag hinner bli ”klar” med sajten idag/inatt. Nåja, det ska väl egentligen aldrig bli ”klar”, men det är så mycket jag vill skriva på alla sidorna så det kommer ta sin tid.
Men, även den längsta resan börjar med ett steg…

140117 – Skapar denna sajten över tre muggar kaffe och är taggad som tusan! Har haft lite hemsidor innan men detta känns mer seriöst, på ngt vis!

Kommentera

