Riktigt bra Aruba-tips

Ja, jag jobbar ju inte bara som globetrotter och allvetare om resandets ädla konst, jag bidrar ju dessutom med texter till en resesajt på internet. Eftersom jag kallas för Aruba-Bosse kan du ju antagligen ganska enkelt tänka dig vad mina första tips-texter har handlat om. Just det, Aruba. Haha. Jag är ingen värst avancerad person. Jag är rätt enkelt. Och rätt trevlig, men det är en annan historia.

Men men. Eftersom jag nu har denna nya och ytterligare röst på internet så vill jag verkligen tipsa om mina tips – ju fler som åker till ett av mina älskade resmål, desto roligare vänner kan jag se fram emot att skaffa när jag själv är där. Och det är jag ganska ofta. Minst en gång om året, försöker jag få det att bli.

Mina senaste tre artiklar:

Så, visst kittlar det lite i resetarmen nu? Det vore väl lite gött att känna solen slicka över kroppen? Och känna de svala kondensdropparna från en stor drink leta sig fram mellan fingrarna. Haha.

Jag är bra sugen iallafall. Riktigt sugen! Vi ses i Aruba!

Kommentera

