Tvätta bilen

Hej där,

Så här i sommartider är det många som vill hålla bilen ren, inte minst jag själv – även om jag mest och helst befinner mig på flyg när man ska färdas.

Många vet inte hur man går till väga för att tvätta bilen, på rätt och bästa sätt. Jag har nu kommit över en sida med en komplett snabbguide hur man får bilen ren, och tvättar den utan åsamka skada på lack och dylikt. Inom kort fick jag också veta att mer avancerade guider kommer att tillkomma, om bilen är ordentligt smutsig. Men för dig som bara vill tvätta bilen snabbt och enkelt kan jag rekommendera Tvattabilen.com!

Den guiden om att tvätta bilen kommer jag definitivt att använda mig av så fort jag landar i ett förhoppningsvis soligt Svedala nästa gång. Som vanligt är jag, ArubaBosse ute på spännande äventyr. En kompis tipsade mig nyligen om att spela Geocaching i Sibirien, kul, men för kallt för mig. Jag rekommenderar er inte att tvätta bilen i minusgrader, om ni nu skulle få för er något sådant knasigt.

Se så, ut och tvätta bilen nu istället och få bilen ren så hörs vi säkert nästa gång, om inte annat när det regnar i alla fall!

Jipphej!

Kommentera

