Vädret på Aruba

Hejsan!

Long time no se(a)e, för att skoja till det med Göteborgsk havshumor.

Har varit ute på äventyr, tanken var att få se lite VM i Brasilien men fastnade i Colombias Bogota, en mycket trevlig stad. Håller på att planera upp vinterns äventyr för nästa långresa till mitt paradis Aruba.

Nu i sommartid drömmer sig många bort från det eventuellt regniga Sverige till varmare breddgrader. Aruba kanske man inte drar till i bara en vecka i sommaren. Dit tycker jag man ska unna sig att åka till på vintern!

Så för dig som upptäckt Aruba men inte vet så mycket, låt mig övertyga dig med dess väder! Det finns en hel sajt dedikerad till Arubas väder som du hittar här.

Som vanligt vet du var du hittar bäst och mest relevant information om Aruba; på res-till.nu såklart!

Väl mött, nu ska jag ut i solen o ta mig en bärka, skål där ute i sommarvimlet!

//Bosse

Kommentera

